2013年1月23日 星期三

商業周刊 - 最新綜合文章: 郭董通路夢 變文創兒子接班橋樑?

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
郭董通路夢 變文創兒子接班橋樑?
Jan 22nd 2013, 16:00

全球最大科技製造業,鴻海集團董事長郭台銘之子郭守正,究竟會不會回鴻海接班? 過去,郭守正的答案是「不想」。這一次,他的答案是「不敢想」,現在所有人都在看,他會不會把「不」拿掉。 一月十八日,鴻海集 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言