2013年6月5日 星期三

商業周刊 - 最新綜合文章: 蔡辰男洗盡豪氣 珍惜賺「小錢」

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
蔡辰男洗盡豪氣 珍惜賺「小錢」
Jun 5th 2013, 06:10

台積電張忠謀、台塑王文洋、台泥辜成允等祝賀開幕成功的花籃,從門口一路排到地下室,最先到場致意的是首富旺旺蔡衍明。這是五月三十一日國泰集團大阿哥,暫別台北商界二十八年之後,復出的排場。前一刻,這位昔日首 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言