2012年11月25日 星期日

商業周刊 - 最新綜合文章: 我們這代對中國的五味雜陳

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
我們這代對中國的五味雜陳
Nov 25th 2012, 16:12

當我敲Marriot Hotel 19樓套房門的時候,時間剛好是早上七點半,地點是湖北省的宜昌市。我很快地被新郎他得意、開心、穿好全套西裝的父親引進房間。我見到新郎,他把戒指交給我,今天,我是伴郎。 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言