2012年11月29日 星期四

商業周刊 - 最新綜合文章: 「媽咪,你可以幫我生一個baby嗎?」

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
「媽咪,你可以幫我生一個baby嗎?」
Nov 30th 2012, 04:43

親愛的楊乃糖寶貝 已經不只一次聽你説:「媽咪,你可以幫我生一個baby嗎?,我好想要一個妹妹跟我玩,我會餵她喝ㄋㄟㄋㄟ,洗澎澎,穿漂亮公主裙喔」 相信這樣的內容,是很多只生一個孩子的 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言