2012年10月25日 星期四

商業周刊 - 最新綜合文章: 如果客戶想要的是道歉.....

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
如果客戶想要的是道歉.....
Oct 25th 2012, 09:11

那是一個再普通不過的星期一早晨。 當我提著早餐進辦公室,準備喝下第一口奶茶的時候,電話鈴聲響起。直覺告訴我,這種一大早就找上我的訊息,除非是同事要給我生日驚喜,否則通常是緊急又棘手的狀況。 我很確 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言