2012年10月19日 星期五

商業周刊 - 最新綜合文章: 世界上那些東西無論如何不該用金錢買?

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
世界上那些東西無論如何不該用金錢買?
Oct 19th 2012, 10:01

有些東西是有錢也買不到的,但近年來,這種東西已經不多了。現在,幾乎每樣東西都可以拿來賣。以下就是幾個例子:  .監獄囚室升級:一晚82美元。在美國加州的聖塔安那及其他幾個城市,非暴力罪犯可 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言