2012年8月26日 星期日

商業周刊 - 最新綜合文章: 小七店員 其實你不用幫我加奶精

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
小七店員 其實你不用幫我加奶精
Aug 26th 2012, 14:32

「需要加糖或奶精嗎?」上班前,在辦公室對街的7-11買咖啡,小七小姐總會拋給我早上起床後遭遇的第一道選擇題,但我回答以上皆非:「各一個,我自己加就好。」 一來,小七小姐的小手固然好看,但剛找過錢、發 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言