2012年8月31日 星期五

商業周刊 - 最新綜合文章: 靠睡覺燃燒脂肪 99%的人一定瘦!

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
靠睡覺燃燒脂肪 99%的人一定瘦!
Aug 31st 2012, 08:02

少睡會讓你的身體想儲存脂肪 我治療過上千位女性患者,她們最常抱怨的就是自己睡不好、體重減不下來,她們認為的「睡不好」,包括睡不著、斷斷續續的淺眠或是睡眠品質很差。她們常怨嘆:「醫生你都不了解,為了減 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言